loading...

انجام مشاوره مالیاتی

ارمین بازدید : 47 دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : 20:01 نظرات (0)

بیمه ملی

بیمه ملی (NI) نوع خاصی از مالیات است که به پرداخت مزایای دولت مانند بازنشستگی کشوری کمک می کند. اگر اشتغال داشته باشید یا خود اشتغالی داشته باشید و بین 16 سال سن و سن بازنشستگی ایالتی داشته باشید آن را می پردازید.

 

چهار نوع کمک مالی NI وجود دارد که به کلاسهای 1 تا 4 معروف هستند. اگر کارمند باشید (به عنوان مثال برای کارفرمای دیگری کار می کنید) کلاس 1 NI را پرداخت می کنید و این هزینه از طریق PAYE پرداخت می شود. اگر خود اشتغالی داشته باشید و سود شما بالاتر از آستانه سود ناچیز باشد ، کلاس 2 را پرداخت خواهید کرد - اگرچه این مبلغ از آوریل 2019 کنار گذاشته می شود. اگر سود شما بالاتر از سقف سود کلاس 4 باشد ، کلاس نیز بازی خواهید کرد 4

 

کمک های کلاس 2 برای همه کسانی که آنها را پرداخت می کنند یکسان است. مشارکت کلاس 4 9 درصد سود شما بین 8164 تا 45000 پوند و 2 درصد سود بیشتر از آن است. حسابدار شما می تواند در محاسبه دقیق آنها به شما کمک کند. کمک های کلاس 2 و 4 هر دو از طریق اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی می شود.

 

کمک های کلاس 3 داوطلبانه است ، برای افرادی که لازم نیست کلاس 1 یا 2 را پرداخت کنند اما می خواهند حقوق خود را برای برخی از مزایای دولت حفظ کنند. اینها را می توان ماهانه یا سه ماهه پرداخت کرد.

 

مالیات بر سود سرمایه

اگر دارایی هایی را که ارزش آنها افزایش یافته است بفروشید ، ممکن است مجبور شوید مشاوره خدمات مالیات سود سرمایه (CGT) را پرداخت کنید. این دارایی ها ممکن است شامل تجهیزات تجاری ، سهام و سهام ، عتیقه جات یا هر دارایی قابل فروش دیگری باشد. CGT همچنین هنگام فروش ملک قابل پرداخت است (اگرچه خانه اصلی شما معمولاً معاف نیست) و با نرخ بالاتری شارژ می شود.

 

شما CGT را از زمان به دست آوردن ارزش دارایی پرداخت می کنید - نه از کل قیمت فروش. علاوه بر این ، همه افراد دارای کمک هزینه CGT هستند (12،300 پوند برای سال مالی 21-2020) بنابراین شما فقط از سودهای بالاتر از این میزان مالیات دریافت می کنید.

 

بسته به نوع دارایی و باند مالیات بر درآمد خود ، CGT با چهار نرخ متفاوت شارژ می شود.

 

https://www.reddit.com/user/ghobadi79/comments/jole1c/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87_%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C/

ارمین بازدید : 38 دوشنبه 17 آذر 1399 زمان : 19:15 نظرات (0)

آنها در برقراری ارتباط با شما فعال هستند.

شما فقط کسی را نمی خواهید که در بازگشت شما مهر لاستیکی بگذارد و دور شود. این فقط تنبل است. شما به یک متخصص مالیات نیاز دارید که قصد دارد ابتکار عمل را بر عهده بگیرد و مراقب مواردی باشد که ممکن است برای سال آینده تغییر دهید.

 

آیا بازپرداخت بزرگی دریافت کردید؟ هیچ کس نمی خواهد به دولت وام بدون بهره بدهد. آیا دیده اید که آنها چگونه پول را اداره می کنند؟ یک طرفدار مالیات خوب وقت می برد و توضیح می دهد که کارفرمای شما برای پرداخت مالیات بیش از حد پول از حقوق شما خارج کرده و به شما نشان می دهد که چگونه آن را برطرف کنید.

 

یا اگر با یک قبض مالیات بزرگ سیلی خوردید چه می کنید؟ مشاوره مالیاتی طرفدار شما باید بتواند توضیح دهد که چرا چنین است و چگونه می توانید سال آینده از چشم خودداری کنید.

 

 آنها می توانند در مالیات مشاغل کوچک به شما کمک کنند.

اگر مشاغل کوچکی دارید یا اگر روزی آرزو دارید روزی یک کار خود را شروع کنید ، فراموش کردن معنای آن در مورد مالیات آسان است. اما خوشحال خواهید شد که یک متخصص مالیات دارید که تجربه کار با صاحبان مشاغل کوچک را دارد و می تواند به شما کمک کند از طریق نرخ مالیات مشاغل کوچک ، مالیات برآورد شده و کسرهایی که به عنوان صاحب مشاغل واجد شرایط هستید ، گشت بزنید.

منبع : https://www.daveramsey.com/blog/tax-advisor-what-to-look-for

ارمین بازدید : 54 شنبه 15 آذر 1399 زمان : 18:06 نظرات (0)

نحوه استفاده از ماشین حساب Take-Home

برای استفاده از ماشین حساب مالیات ، حقوق سالانه خود را (یا آنچه را که می خواهید) در جعبه حقوق بالا وارد کنید

 

اگر یک ماه پاداش پرداخت می کنید ، comparison مقدار پاداش را در جعبه جایزه وارد کنید تا یک مقایسه یک به یک از یک ماه عادی و یک ماه پاداش داشته باشید.

 

از مزایای آن اضافه کاری مطلع شوید! تعداد ساعات و نرخ پرداخت شما را وارد کنید. به عنوان مثال ، برای 5 ساعت در ماه در ساعت و نیم ، 5 @ 1.5 را وارد کنید. در صورت داشتن دو نرخ اضافه کاری متفاوت ، دو گزینه وجود دارد. برای اطمینان از دقیق ترین حد ممکن محاسبه ها ، تعداد ساعات غیر اضافه کاری در هفته را وارد کنید.

 

جدید! اگر محل اقامت اصلی شما در اسکاتلند است ، کادر "Resident in Scotland" را علامت بزنید. این نرخ مالیات بر درآمد اسکاتلند را اعمال می کند.

 

اگر کد مالیات خود را می دانید ، آن را در جعبه کد مالیات وارد کنید تا دقیق تر محاسبه حقوق خانه را انجام دهید. اگر از کد مالیاتی خود مطمئن نیستید ، آن را خالی بگذارید و کد پیش فرض اعمال خواهد شد.

 

اگر مستمری دریافتی دارید که به طور خودکار کسر می شود ،  خدمات مالیاتی درصدی را که کسر می شود وارد کنید و نوع مستمری بازنشستگی خود را انتخاب کنید. کمک های بازنشستگی تخمین زده می شود ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک های بازنشستگی در ماشین حساب حقوق کلیک کنید.

 

اگر به عنوان بخشی از طرح فداکاری حقوق ، کوپن های مراقبت از کودکان دریافت می کنید ، ارزش کوپن هایی را که هر ماه دریافت می کنید ، در قسمت ارائه شده وارد کنید. اگر قبل از 6 آوریل 2011 برای طرح کوپن ثبت نام کرده اید ، کادر را علامت بزنید - این بر میزان تخفیف مالیاتی شما تأثیر می گذارد.

منبع در سایت : 

https://erminghobadi.medium.com/%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-84b2aab16e88

ارمین بازدید : 82 پنجشنبه 29 آبان 1399 زمان : 20:32 نظرات (0)

مبنای تجمعی

برای اکثر افراد ، مبنای تجمعی مالیات باید وضعیت طبیعی باشد و انجام خدمات مشاوره مالیاتی اطمینان حاصل کند که مسئولیت مالیات و USC شما در طول سال به طور مساوی پخش شده است. براساس تجمعی ، بدهی مالیاتی شما بر اساس درآمد کل شما از ابتدای سال مالیات محاسبه می شود. مالیاتی که باید هر بار پرداخت شما کسر شود (دوره پرداخت) مالیات تجمعی است که از 1 ژانویه تا آن تاریخ پرداخت می شود ، و به میزان مالیاتی که در سایر دوره های پرداخت کسر شده کاهش می یابد. اگر از اعتبار مالیاتی یا نرخ برش نرخ استاندارد (یا هر دو) به طور کامل در یک دوره پرداخت استفاده نشود ، مبلغ استفاده نشده را می توان در آن سال مالیاتی حمل کرد و در دوره پرداخت بعدی استفاده کرد.

 

مبانی هفته 1

 مشاوره حقوقی رایگان و تضمینی در موارد خاص ، درآمد ممکن است به کارفرما بگوید که مالیات را در هفته 1 (افراد هفتگی پرداخت می کنند) یا ماه 1 (افراد ماهانه پرداخت می کنند) کسر کند - که گاهی اوقات "مبنای غیر تجمعی" نامیده می شود. این بدان معناست که پرداختی برای هر دوره به تنهایی و جدا از هفته ها یا ماه های گذشته انجام می شود. کارفرمای شما به صورت هفته به هفته مالیات بر درآمد را از حقوق شما کسر می کند. اعتبارات مالیاتی سالانه و امتیازات برش خورده به تاریخ 1 ژانویه نیست و برای هر دوره پرداخت جمع نمی شود. این بدان معناست که شما می توانید بیش از حد مالیات بپردازید.

 

به صورت موقت

اگر برای اولین بار شغل خود را تغییر دهید یا کار خود را شروع کنید ، ممکن است از شما به طور موقت مالیات اضطراری گرفته شود که مالیات اضطراری نامیده می شود. شما می توانید مالیات اضطراری فعلی و نرخ USC درآمد (pdf) را بررسی کنید. برای جلوگیری از پرداخت مالیات اضطراری ، باید جزئیات شغل جدید را با خدمات آنلاین مشاغل و حقوق بازنشستگی درآمد در myAccount ثبت کنید. می توانید در مورد مالیات و شروع کار یا تغییر شغل اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نرخ مالیات و نقطه قطع نرخ استاندارد

مالیات به عنوان درصدی از درآمد شما دریافت می شود. فرشاد قاسمی درصدی که پرداخت می کنید به میزان درآمد شما بستگی دارد. قسمت اول درآمد شما ، تا سقف مشخصی ، 20٪ مالیات دریافت می کند. این به عنوان نرخ استاندارد مالیات شناخته می شود و مبلغی که برای آن اعمال می شود به عنوان باند مالیات با نرخ استاندارد شناخته می شود.

 

باقیمانده درآمد شما با نرخ بالاتر مالیات ، 40٪ در سال 2020 ، مالیات می گیرد.

https://rashairan.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c/

https://www.nerdwallet.com/taxes/tax-calculator

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 790
  • بازدید کلی : 2,356